reszta zdjęć

18:38

Cześć!
Dzisiejszy dzień miał bardzo szybko!Zaraz po szkole siadłem przed Tv i tak jakoś zleciało aż do teraz..
Ciesze się ze ten tydzień w szkole dobiegł końca, był to wyczerpujący tydzień pod względem nauki i te wszystkie sprawdziany..W najbliższym tygodniu czekają mnie jeszcze dwa sprawdziany ale po tym będzie już luz bo za kilka dni są już święta!

Chciałbym pokazać wam resztę wczorajszych zdjęć,kilka dodałem już w wczorajszym poście a poniżej macie resztę..(Dzisiaj śnieg już u mnie zaczyna topnieć..niestety!)

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. u mnie nie zbiera się na topnienie...
    pierwsze jest pięknie wyostrzone !

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie śnieg też topnieje.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest strasznie zimno :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent ci powiem!
    U mnie ten tydzień minął wyjątkowo przyjemnie ;]

    zapraszam do mnie..zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, jak u profesjonalnego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra jakie ladne zdj *.*
    Jak tak patrze na te blogi ze zdjeciami to mam ochote kupic jakis lepszy aparat i nauczyc sie robic dobre zdjecia :oo

    OdpowiedzUsuń
  7. u Cb śnieg topnieje ? zazdroszczę ! u mnie cały czas delikatnie prószy a do tego jeszcze strasznie wieje przez co zasypuje drogi i na chwilę obecną jestem uziemiona w domu !
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak patrze na te wszystkie sniegowe zdjecia, to tak mi sie za nim teskni, nawet za tym topniejacym...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia robisz. :)
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimno mi jak patrzę na te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie jest świetne ! U mnie już topnieje, a do tego deszcz pada ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Może nie jestem fanką fotografii,ale gdy widzę te zdjęcia nabieram zapału do robienia :)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na : http://koalamisdeeds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite uroki zimy :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z niecierpliwoscia czekam na dzien kiedy to biale paskudztwo stopnieje na dobre
    niestety
    u mnie ciagle sypie, pozniej pada deszcz robi sie slizgawica, znowu pada snieg i tak w kolko
    a ja wychodzac na dwor modle sie by orla nie wywinac :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdj ; )


    http://boringlifesogru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń