To znowu ty

00:22

Cześć!
Ostatnio przeglądając bloga,zauważyłem że trochę zaniedbałem kategorie filmową. A więc ten post będzie dotyczył filmu który nie dawno oglądałem.Parę dni temu oglądnełem film "To znowu ty". Już długo nie oglądałem żadnych komedii i muszę przyznać że ten film bardzo mnie rozśmieszył.


Film opowiada o Młodej kobiecie (Kristen Bell) która wraca do rodzinnego miasta na ślub brata. Na miejscu przekonuje się, że wybranką brata jest ta sama dziewczyna, która zamieniła jej szkolne życie w piekło. Bohaterka postanawia pokazać bratu prawdziwe oblicze narzeczonej.
zwiastun:

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. Oglądałam, niedawno nawet leciał na jakimś programie (nie pamiętam jakim) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak genialnie się zapowiada, muszę obejrzeć ♥
    Jak znasz wiecej takich komedii to proszę o nazwyy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam ostatnio ten film, haha fany był ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie komedie. dziś oglądam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam tego filmu xd
    obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. film nawet fajny, Betty White jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń