zapowiadają śnieg

18:39

Witam!
Wczoraj gdy przeglądałem wasze blogi zauważyłem ze już piszecie o tym ze jest u was biało i świątecznie..Ja niestety nie mogę się pochwalić tym samym..od kilku dni pada deszcz a jak poprószy lekki sniezyk to zaraz się roztapia.

Jeżeli chodzi o mnie to uwielbiam zimę  Jest to moja ulubiona pora roku.. oczywiście lato tez ale jednak wole ten świąteczny klimat i śnieg.Przed chwila patrzyłem na pogodę i z tego co widać od jutra w nocy ma zacząć padać śnieg i tak do końca tygodnia!Oby ta pogoda się sprawdziła..


To zdjęcie które widzicie jest zrobione w tym roku,wtedy to było śniegu :o ,a był dopiero październik! Chciałbym żeby taka pogoda towarzyszyła nam w święta i nie tylko..

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. a u mnie na szczęście nie ma śniegu ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie śnieg już topnieje..

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie troche prószy.Magicznie to wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie, a u mnie czarno :/
    O śniegu narazie mogę sobie tylko pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w mieście, podobnie wygląda :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest bardzoo mało śniegu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie już jest śnieg, ale się nie cieszę bo nienawidzę zimy ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już trochę popadało :)

    OdpowiedzUsuń