ciągle pada

17:54

Cześć!
Dzisiejszy sprawdzian z Ekonomi poszedł mi.. można powiedzieć ze dobrze.
Gdy wróciłem do domu nagle zaczął padać deszcz. Ahh jak ja nie lubię takiej pogody,wtedy jestem taki nieprzytomny i chce mi się spać.Czy wy tez tak macie?

Dzisiaj jest już środa,polowa tygodnia!Ciesze się ze ten tydzień dość szybko mija bo marze już o weekendzie. A jutro mam szkole dopiero na 10:00! W końcu się chociaż trochę wyśpie ;-)

(zalew,01.01.13)

Dzisiaj wpadłem na naprawdę ciekawy pomysł na prezent urodzinowy dla mojej Mamy. Tworzenie tego prezentu pokaże wam w lutym.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. też nie lubie takiej pogody...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię deszczu bo jestem całkiem zamulona i nic mi się nie chce a jeszcze jak pada i trzeba iść do szkoły to jest to już totalną masakrą! ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj prawie usnęłam po przyjściu ze szkoły, ale obudziła mnie koleżanką pytająca się o pomoce naukowe na jutrzejszy spr z niemieckiego xD
    zazdroszczę Ci, że masz na 10! ja mam na 7:15 :/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz, u mnie nie pada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podoba naglówek ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałbym mieć na 10.00 do szkoły.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo a u mnie padał śnieg, nie lubię deszczu ;p
    ładne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wczoraj spadło trochę śniegu.
    Fajne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo bym dał żeby mieć na 10 do szkoły, ja chodzę na zajęcia dzień w dzień na 7:30

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka pogoda jest straszna:<
    https://www.facebook.com/mylittlewordrobe

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też pada, cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jeśli pada jestem nieprzytomna . nienawidzę takiej pogody :/

    OdpowiedzUsuń