deszcz

23:25

Cześć! 

Normalnie dzisiaj nie miałem pisać notki,ale coś mnie naszło i postanowiłem napisać tutaj kilka zdań.
Dzisiejszy dzień spędziłem cały w domu, spałem dość długo.Dobrze jest kłaść się spać i wstawać z myślą ze nie trzeba iść do szkoły. Większość z was ma dwa tygodnie wolnego od szkoły.Mnie musza zadowolić tylko dwa dni wolnego ale lepsze to niż nic. 

                                                                               

Niby mamy zimę ale od kilku dni cały dzień leje deszcz i okropnie wieje!Dzisiaj padał nawet grad :o Jak ja nie na widzę takiej pogody! Czy u was tez tak jest?

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. u mnie też leje, a na dodatek jeszcze nie stopniał śnieg i w efekcie na wszystkim jest lód -,-' a do tego ten wiatr... co to za zima ja się pytam ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś w ciągu dnia nie padało, ale wiał wiatr. Teraz widzę, że ulice są mokre i szyby więc pewnie coś pada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam deszcz :)
    Szczególnie lubię się uczyć podczas deszczu :)

    Oglądałem ost. Twojego Instagrama - całkiem konkretnie :)

    Pozdrawiam,
    Kamson

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czuję że wkrótce nastąpi huragan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie.
    U mnie także pogoda marna.
    I niby miałam dwa tygodnie wolnego ,ale ten czas strasznie szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też dzisiejszy dzień cały czas pada i wieje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. dzis na dworzu czulam sie jakbym stala pod prysznicem xD

    OdpowiedzUsuń
  8. :) dziękuuuujujujuję za miły komentarzyk u mnie!!!!!
    świetny post również i śliczne zdjęcie

    Pozdraaaawiam :))))))

    http://demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh... u minie też taka pogoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jest dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też taką pogodę mam, ale w ogóle mi nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie macie tam ferii? \och może pocieszy cie fakt, że u nas roztopy i dużo deszczu tez..
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie na zmianę - raz deszcz, raz śnieg, obecnie jest biało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wiosna tej zimy :/
    Na pocieszenie powiem Ci, że u mnie też pada :>

    OdpowiedzUsuń