domowe kino

18:01

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole zleciał szybko i całkiem fajnie.

Gdy przyszedłem ze szkoły włączyłem komputer i szukałem jakiegoś dobrego filmu. Przypomniało mi się ze  kilka dni temu pewna bloggerka poleciła mi film ''Niemożliwe''. 
Co prawda trochę na naszukałem tego filmu i  w końcu zostałem zmuszony żeby oglądnąć go w języku angielskim.Ale dałem rade,nawet się zdziwiłem ze aż tak dużo rozumiem ^^ 

Przed filmem poszedłem szybko do kuchni i zrobiłem sobie popcorn, był taki dobry ze zjadłem go w kilka minut!


Co do filmu  powiem tylko ze jestem zachwycony! Więcej o tym filmie pojawi się w osobnej notce.
Jeżeli znacie jakieś dobre filmy to piszecie w komentarzach!

You Might Also Like

28 KOMENTARZY

  1. chcialabym ten film obejrzec
    widzialam fragmenty i mialam az ciary na plecach

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym pooglądać ale kompletnie nie znam języka angielskiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi tytuł świta po głowie, ale nie mogę sobie przypomnieć o czym jest ten film..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj oglądnęłam "Histeria - romantyczna historia wibratora", ale tak średnio mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo..kocham popcorn :D
    a filmu nie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe z popcornem jest tak zawsze ;)
    Zje się cały przed filmem, ewentualnie po kilku minutach filmu.

    Fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię sobie urządzać domowe kino :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzieś obił mi się o uszy ten tytuł. zapewne film ciekawy :)

    ps: co do twojego komentarza to czemu nie masz wgl ferii ? taki zapracowany ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! Domowe kino- wiem coś o tym ^_______^ No i oczywiście bez popcornu się nie obejdzie, nie?
    Wiesz, pierwsze co zobacz (a pewnie już widziałeś, ale nie zaszkodzi jeszcze raz) to wszystkie 6 części Star Wars, a potem "Wielki szef", "Wściekłe pięści", "Droga smoka" i "Wejście smoka"- krótko mówiąc- wszystkie ekranizacje z Bruce Lee. Jest dam dużo sztuk walk (Chińskich). O, i zobacz jeszcze "Igrzyska śmierci", też dobry film.
    Pozdrawiam, Su Shan.
    PS.: zapraszam do mnie, na http://www.sushan-blog.blogspot.com/ i http://glory-in-the-night.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  10. aż dostałam ochoty na popcorn ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja dawno nie jadłam popcornu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam ten film , świetny jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno ten film jest dobry, jakbyś napisał recenzję byłoby fajnie :)
    Ja też czasem tak sobie oglądam filmy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Możliwe ,że obejrzę ten film :D
    Ja żadnych jakiś godnych uwagi nie znam.
    Akurat jem popcorn (( i oglądam Trudne Sprawy ;O ))

    OdpowiedzUsuń
  15. o, to chyba ja pisałam Ci o tym filmie, hahaha :D
    wiedziałam że się nie zawiedziesz, film jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę na ten film iść od kina :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zabieram za oglądanie "Trust"

    OdpowiedzUsuń
  18. o mniammmmmmmmmm mniam, podziel się ;)


    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ech, ja mam ostatnio codziennie fazę na popcorn :D coś czuję, że niedługo mi się znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niemożliwe? Gdzieś dzisiaj mi się obił o uszy ten film. czekam na dłuższą opinię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam tego, ale poczekam na recenzje to może sie zdecyduje ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. popcorn i film - wieczór udany :D

    OdpowiedzUsuń