domowy outfit

13:19

Cześć!

Dzisiejszy dzień minął całkiem dobrze.
W szkole mieliśmy tylko trzy lekcje bo dostaliśmy świadectwa na koniec semestru.Co do moich ocen na koniec roku to jestem zadowolony..
W sumie mogło by być lepiej ale porównując oceny do tych z zeszłego roku  widać jakaś poprawę! A teraz czekają mnie dwa dni wolnego od szkoły.. ^^

W dzisiejszej notce chciałbym dodać zdjęcia mojego domowego autfitu a raczej tylko polowe. Bluzkę która widzicie kupiłem w reserved a ten szary sweterek rozpinany kupiłem bodajże 2 lata temu w H&M.Dopiero kilka dni znowu go znalazłem.


Od jakiegoś czasu mam konto na Instagram, jeżeli posiadacie konto piszcie!
PS: Link do mojego konta na Instagram znajdziecie u góry po prawej stronie.

You Might Also Like

26 KOMENTARZY

  1. a ja mam gorsze oceny niż rok temu na półrocze... ale na koniec muszę wyciągnąć na wyższą, bo będzie mi potrzebna do pracy wakacyjnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my sie juz obserwujemy na insta chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak mam, że po długim czasie znajduje obrania.
    Fajny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszulka :)

    mój instagram : www.instagram.pl/anytraam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja instagramu nie mam, bo mój telefon ma windowsphone. za to mam tumblra padziaa.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swiadectwa na koniec semestru?
    to jest takie cos?

    OdpowiedzUsuń
  7. daja wam swiadectwa na koniec semestru? :o niezle!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zawsze tak mówię, no ale mogłam się lepiej uczyć, cóż ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE LUBISZ ZOMBIE - nie żyjesz :D

    OdpowiedzUsuń