dzisiejszy out fit

17:17

Cześć!
W dzisiejszy poście mam zamiar dodać zdjęcia mojego dzisiejszego out fitu.Ostatnio trochę to zaniedbałem bo na blogu już dawno nie pojawiła się notka dotycząca tej kategorii.
Dzień minął mi dobrze.W szkole nauczyciel z WF-u mówił nam oceny na koniec semestru. Dostałem piątkę jak na razie jest to moja pierwsza.

Wracając do dzisiejszego stroju, ubrałem dzisiaj bluzę która już wcześniej wam pokazywałem i do tego zwykle spodnie jeansowe.


Za dokładnie 11 dni mija rok bloga! Z tej okazji przygotowałem dla was coś specjalnego, myślę ze wam się spodoba.

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. stylowe skarpetki :D haha, nie no żart. fajnie, fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. MI się podoba :D

    P.S nie widzę nigdzie Twojego maila, więc proszę napisz do mnie : malinowa_blog@wp.pl mam dla Ciebie pewną propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli na blogu wielkie odliczanie do "urodzin"

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny out fit. Czekam na to co przygotowałeś

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój :D
    Aż nie mogę się doczekać co przygotowałeś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się całość ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    Wpadłam tu pierwszy raz (tak mi się wydaje) i zamierzam wpadać częściej, bo
    przytulnie tu jest! piszesz świetne posty i oby to się nie zmieniło
    będę wpadać oj będę !!!!No i jesteś 4 chłopakiem którego widziałam prowadzącego blog
    Pozdrawiam !! :)

    A może zobaczysz jak jest u mnie??? DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)


    ps OBSERWUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń