filmy

17:08

Hej Hej!

Dzisiejszy dzień  spędzam w domu.Nawet nie chce mi się nigdzie wyjść. Tym bardziej ze na dworze jest bardzo zimno..Podobno w nocy ma spaść dużo śniegu. Achh..oby tylko spadło tyle śniegu jak podają w Internecie.  
Przez ten weekend nie robiłem nic szczególnego,nic mi się nie chciało i większość czasu spędziłem przy komputerze oglądając filmy. Własnie o tym będzie ta notka. Chciałbym wam pokazać trzy filmy które oglądałem. 




Z tych trzech filmów najbardziej podobał mi się ''Dziedzictwo Bourne'a'' a zaraz po nim film ''Pianista'' opowiadający o drugiej wojnie światowej i o tym jak traktowano żydów.Co do filmu ''Supermarket'' trochę bylem rozczarowany, myślałem ze będzie dużo lepszy. 

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. Nie słyszałam o tych filmach :)
    U mnie już prawie cały śnieg stopniał ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Pianista - super film.:)

    Ja dzisiaj będę oglądał "Wampiry i Świry" na TVP2

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego nie oglądałam, ale mam zamiar zabrać się za Pianistę ;)

    Zapraszam na konkurs ;)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pianista" to już niemalże klasyka, a całą serię poczynań Bourne'a z chęcią bym obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziedzictwo Bourne'a właśnie załączone jest na dvd w pokoju moich rodziców, ale jakoś nie mam ochoty na oglądanie takiego filmu. co do Pianisty, powiem szczerze, że nie oglądałam tego filmu. polecam film Niemożliwe, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam nigdy o tych filmach.
    Może obejrzę.

    OdpowiedzUsuń

  7. wybierałam sie na 'supermarket' do kina i tak sie wybierałam że wkońcu przestali go grać...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam żadnego ale zainteresował mnie ten "pianista" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pianistę na pewno obejrzę ;))

    Zapraszam do mnie i do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog.
    Obserwuję.
    Zapraszam do mnie http://jednozyciewielehistorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam żadnego, może obejrzę choć wolę horrory i fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzialam kiedys pianiste
    przelotem w tv ale to nie jest film dla mnie
    nie lubie takich

    i cos o bournie tez widzialam ale nie wiem ktora czesc

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałem tylko kiedyś pianistę, ale też nie całego. Pozostałych nie oglądałem

    OdpowiedzUsuń