House at the End of the Street

16:44

Witam!
Dzisiaj chce wam trochę opowiedzieć o filmie który oglądałem wczoraj.

Calkiem przypadkiem wpadłem na ten film, widziałem jego reklamę w Tv i postanowiłem go obejrzeć.
Musze powiedzieć ze jak na horror nie jest on a z taki straszy.Po raz kolejny zdarza mi się obejrzeć film który ma dużo ciekawszy zwiastun.Tak czy tak uważam ten film za dobry chociaż przyznam się ze trochę go nie zrozumiałem.


zwiastun:

Film nazywa się House at the End of the Street i opowiada o Nastoletniej Elissie (Jennifer Lawrence) która wraz z matką Sarą ( Elizabeth Shue) przeprowadzają się do nowego miasta. Wkrótce odkrywają, że po drugiej stronie ulicy rok wcześniej doszło do serii makabrycznych morderstw. Młoda dziewczyna, która z niewiadomych przyczyn uśmierciła swoich rodziców, przepadła potem bez śladu. Zaintrygowana Elissa zaprzyjaźnia się z jedynym ocalałym z tej zbrodni (wschodząca gwiazda Hollywood Max Thierot) i stopniowo poznaje szokującą prawdę o zabójstwach.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. nie oglądałam ale wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich filmów. ;x
    W wolnej chwili zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten film! Rzeczywiscie nie nalezy do najstraszniejszych ale podoba mi sie napiecie miedzy glownymi bohaterami oraz historia Ryan'a :)
    Zapraszam do mnie allaboutjoann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam , kiedy będę miała wolny czas postaram się obejrzeć .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, nie przepadam za horrorami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. aż ciarki przeszły po plecach,lubie takie filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidzę horrorów, a jeszcze bardziej nienawidzę po jakimkolwiek spać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką horrorów i pierwszy raz słyszę o tym filmie ,ale może obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog !
    mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i spodoba ci się u mnie i również mnie zaobserwujesz ! :)

    http://emfashionblog.blogspot.com

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń