karmelowa Latte Macchiato

17:36

Cześć!
Dzisiejszy dzień minął dobrze.

Gdy się obudziłem rano żeby wstać i szykować się do szkoły dostałem sms-a ze szkoła jest zamknięta z powodu złych warunków na drogach.Od razu pobiegłem do okna i ujrzałem masę śniegu! Przez cala noc padało i pada aż do teraz.. już od kilku lat nie widziałem tyle śniegu :o!

Teraz siedzę sobie słuchając muzyki i popijając kawę,karmelowa Latte Macchiato którą kupiłem kilka dni temu.

                                                        jest całkiem dobra ale troszkę za słodka ^^

Mam nadzieje ze jutro tez nie będzie szkoły.. Wyglądają przez okno na to własnie wskazuje. 

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. uwielbiam taką kawę, szczególnie roboty mojej siostry :D

    Zapraszam na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie jest dowiedzieć, że nie ma lekcji!! Haha ja bym tak chciała:))
    Słyszałam w radio , że w Niemczech nieźle przysypał śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogli by w Pl tak zorbić. Też pada codziennie i do tego mróz, że nie chce mi sie z domu wychodzić. No, ale dobrze, że od soboty zaczynają się ferie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh ja byłam w szkole, ale się spóźniliśmy :)
    też lubię kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą kawę :)
    ale masz fajnie z tą szkołą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa to miałeś niespodziankę..
    ten śnieg wszędzie wszystkich zalakuje, tylko jakoś nie u mnie..
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh..wypiłabym taką kawę ^^

    OdpowiedzUsuń