kolorowe niebo

18:02

Cześć!
Dzisiejszy dzień był całkiem udany.

W szkole zleciało dość szybko..nie obeszło się oczywiście bez wybuchu śmiechu.Ostatnio własnie poniedziałki są dla mnie nieco inne niż zwykle,bardziej pozytywne i śmieszne.Wczoraj w końcu spadł śnieg i jest go coraz więcej, myślę ze jutro pójdę w plener i porobię zdjęcia.. już dawno nie robiłem żadnych zdjęć!

Poniżej dodaje jedno zdjęcie,jeszcze z grudnia.Niebo wtedy co kilka minut zmieniało kolor..To by niesamowity widok!


Idę teraz zrobić sobie kawę bo zaraz zasnę.. i zabieram się za komentowanie waszych blogów! Juz za kilka tygodni mój blog będzie miał rok :o !

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Piękne zdjęcie.
    U mnie od kilku tygodni śniegu pełno :D
    Nie mogę się doczekać zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. spis blogów zapraszam

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę zapytać skąd te statystyki z kręcącą się kulą ziemską?:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał niebo robi wrażenie. Czekam na zimowe zdjęcia i gratuluję już prawie roku na blogspocie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie zkojarzyło mi się z tapetą windowsowską. Uwielbiam zachody słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog !
    mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i spodoba ci się u mnie i również mnie zaobserwujesz ! :)

    http://emfashionblog.blogspot.com

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcie super blog :)
    Zapraszam do siebie, dzisiaj nowy post w dziale "Po męsku".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie uchwycone kolory, przyjemnie się patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń