mroźny dzień

19:26

Cześć!
Dzisiejszy dzień niemal cały spędziłem w domu.

Po południu pojechałem do miasta na male zakupy.Gdy przyjechałem nie wiedziałem co ze sobą zrobić i wpadłem na pomysł żeby oglądnąć jakieś filmy. Ogladnelem dwa filmy o których napisze niebawem. A teraz   czekam na zapiekani które własnie włożyłem do piekarnika. 

Dzisiejszy dzień był bardzo mroźny,a ma być jeszcze zimniej.. Poniżej dodaje wygrzebane zdjęcie ze spaceru..


Dobrze ze postanowiłem kupić sobie te buty,bo są mega cieple na te mroźne dni w tym roku! A teraz idę po zapiekanki..

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. ja też dzisiaj byłem na zakupach.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie jest zimno
    jest za to duuuuuuzo sniegu

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam dzisiaj na drobnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też zimno, więc cały dzień nie wychodziłam z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zimno zimno, wszędzie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie gdy jest -7*C i wszyscy narzekają, że jest zimno, to mi jest ciepło :D

    http://teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja dawno nie jadłam zapiekanek ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zima na całego! Najlepiej odpoczywać w ciepłym domu!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie robi się coraz zimniej!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jest tak strasznie zimno, że jak dziś wróciłam z dworu to myślałam, że palce u stóp mi odpadną.
    + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to już mam dosyć tych mrozów i śniegu

    OdpowiedzUsuń