Niemożliwe

12:06

Cześć!
W tej notce chce napisać coś więcej o filmie który oglądałem w piątek.

Film nazywa się ''Niemożliwe'' i opowiada o prawdziwych wydarzeniach z 2004 roku, kiedy to fala tsunami zalała Azję, pozbawiając życia setki tysięcy ludzi.Moim zdaniem film jest bardzo dobry, są w nim przerażające sceny i dużo akcji.Tak dobrego filmu już długo nie oglądałem i polecam wam go w stu procentach! 

Tajlandia, 2004 rok. Maria i Henry  wraz z trójką synów postanawiają spędzić święta Bożego Narodzenia w samym sercu tropikalnego raju. Przepiękny hotel położony w malowniczym otoczeniu palm, złocistej plaży i błękitnego oceanu wydaje się być gwarancją wymarzonego odpoczynku. Raj jednak zamieni się w prawdziwe piekło. Pewnego dnia, nad ranem, od strony morza dochodzi przerażający huk. Maria, Henry i wszyscy mieszkańcy hotelu zamierają w bezruchu. W chwilę później cała plaża, budynki i znajdujący się na niej ludzie zostają zmieceni przez monstrualną falę tsunami. Woda zabiera wszystkich i wszystko. Wszystko… z wyjątkiem nadziei.


FOLLOW ME ON INSTAGRAM

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. jak nie zapomnę oglądnę w ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam, i nie jestem zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialam tylko zapowiedz i musze go obejrzec!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio miałam właśnie ochotę sobie go obejrzeć bo po zwiastunie wydaje się godny obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale zamierzam obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogladalam, ale srednio mi sie podobał, jakiś nudnawy jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziała, ale wydaję się ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę oglądnąć


    zapr do mnie- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałem, ale skoro prawdziwe wydarzenia z 2004 to warto zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 dni ferii tylko o.o Matko co tak mało

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nawet o tym filmie. Kto wie, może się skuszę i go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mieszkam 30 min autobusem od Świdnicy w Bolkowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj obejrzałam cały ten film, bardzo rozczula. Ja też go polecam ♥

    OdpowiedzUsuń