piątek!

16:49

Cześć!
Z góry przepraszam za dość mała aktualizacje bloga w tym tygodniu.Sam nie wiem dlaczego ale nie zawsze miałem ochotę napisać jaka kolwiek notkę i  stad taka słaba aktualizacja.

Dzień w szkole zleciał bardzo szybko.Gdy przeszedłem do domu zjadłem obiad i od razu położyłem się spać.. dopiero przed chwila się obudziłem.Dobrze ze jest już piątek,bo mimo ze ten tydzień szybko zleciał był nieco wyczerpujący.  

                                 zostawiam was ze zdjęciami które nie udało mi się dodać post wcześniej..

Czy u was jest jeszcze śnieg? Bo u mnie zima zadomowiła się chyba na długo.Oglądając pogodę nie zapowiada się na wiosnę.

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. u mnie też nie zapowiada sie na wiosnę, no ale w końcu dopiero styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety roztopił się już śnieg ;c
    Ja mam ferie a spałam do 16 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba też zaraz pójdę spać, bo nie mam co robić...
    u mnie jest śniegu pod dostatkiem i z tego co mówili w prognozie ma jeszcze sypać!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)
    ładne zdjęcia
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jest śnieg dopiero od dzisiaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog podoba mi się:) zapraszam do siebie myślę, że ci się też spodoba i go zaobserwujesz ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. śniegu dużo i długo chyba zostanie, chociaż dziś wyjątkowo ciepło było ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie BARDZO dużo śniegu i lodu. ładne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo śniegu i lodu = kraina mrozu ;) Śliczne zdjęcia

    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie bardzo dużo śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie jest śnieg, choć mogłoby go jeszcze troche napadać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jeszcze pełno śniegu ;D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jest śnieg. I dobrze :)
    Ładne zdjęcia, lubię takie ośnieżone rośliny :>

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ciągle bez przerwy paaaadaaaa.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie naaadal pada..
    Fajny blog:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie już sporo napadało, jutro planuję jakieś zimowe zdjęcia :)
    fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń