rzeczy z galerii

14:20

Cześć!

Na początku chciałbym was zapytać o nowy wygląd bloga.Co o nim myślicie? Mi osobiście się bardzo podoba.Co prawda zmieniłem tylko nagłówek i kilka drobnych rzeczy  ale przez kilka dni może się jeszcze coś pozmieniać.

Zatem w tej notce chciałbym wam pokazać rzeczy które kupiłem sobie w galerii.Bylem w dwóch sklepach.Normalnie miałem sobie kupić tylko spodnie ale znalazłem tez fajna kurtkę która bardzo mi się spodobała i postanowiłem sobie ja kupić.

                    (spodnie dresowe/house)                                                          (kurtka/reserved)

Wezmę się teraz za porządki w pokoju a później skomentuje wasze blogi bo ostatnio trochę to zaniedbałem..

You Might Also Like

25 KOMENTARZY

  1. Kurtka jest świetna! :)
    Mi osobiście podoba się nowy wygląd bloga, chociaż zmieniłabym nagłówek ..

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie mi się podobają. Ile za nie dałeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka fajna.:D Kolor ma fajny.D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne spodnie z hausa i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kurtka :)
    ciekawy blog, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka jest rewelacyjna :)!!

    OdpowiedzUsuń
  7. super spodnie! Sama mam podobne :D co do bloga, jak dla mnie jest przejrzyście to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hhehehe nie to po prostu klub :) fajna ta kurteczka- no i bardzo podoba mi sie baner :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się kolor spodni <3

    OdpowiedzUsuń