śnieg

15:01

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole zleciał w miarę szybko.

Jak już pisałem bodajże post wcześniej powróciła do mnie zima! Jak ja lubię ta porę roku! Musze przyznać ze zdjęcia  zima wychodzą najciekawiej. A zatem bylem wczoraj w plenerze i porobiłem kilka zdjęć które chciałbym wam pokazać w tym poście.


Idę teraz odrobić zadania domowe a później wezmę się za komentowanie waszych blogów i może zacznę już powoli robić prezent urodzinowy dla Mamy. Co sadzicie o zdjęciach? 

You Might Also Like

29 KOMENTARZY

  1. u mnie ten anieg juz się trochę trzyma xd podoba mi się te z kwiatkiem (?) fajny kontrast powstal

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedulko moja.. jeszcze musisz do swzkoły chodzić.. ja już mam ferie!!
    Pozdrawiam cieplutko!!
    :*
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię zimy.:D

    Zdjęcia fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zdjęcia :)
    U mnie śniegu po kolana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ;D u mnie też jest masa śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, rośliny otoczone śniegiem wyglądają naprawdę wspaniale :)
    I like it :>

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też zima na całego.
    Śliczne zdjęcia, jakim aparatem robione?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    ja dziś wybieram się na zdjęcia,
    może wieczorem coś dodam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne ;)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia :DD Nie chce już śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ta zima, ale wolę już wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te zdjęcia!

    Zajrzyj w wolnej chwili: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne zdjęcia :)!
    podobają mi się tak delikatne kolory

    zapraszam
    awesome.shadow.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia .
    Szczególnie podoba mi się 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcie z kwiatkiem przymrożonym :)

    OdpowiedzUsuń