słuchawki Sony

15:03

Cześć!
W tym poście chciałbym wam pokazać mój dzisiejszy zakup.

Wstałem dość wcześnie, posprzątałem pokój a później pojechałem do miasta. Juz od kilku tygodni zastanawiałem się własnie nad zakupem słuchawek Sony. W końcu się zdecydowałem i muszę powiedzieć ze w ogóle nie żałuje ze je kupiłem. Jeżeli chodzi o cenę to tez była przyzwoita, kosztowały one 19,99 € = 89-90 zł.



Jeżeli szukacie tego typu słuchawek polecam wam własnie te! Sa naprawdę w dobrej cenie a muzyka w nich jest w o wiele lepszym brzmieniu!

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. też jestem posiadaczką słuchawek sony, także muszę się zgodzić z opinią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetne są takie słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również mam słuchawki sony i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. również mam słuchawki Sony, ale trochę inne i szare ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie zdecydowanie za drogie

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie właśnie są genialne! Poluję na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam słuchawek ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę słuchawki tradycyjne ^^
    Zapraszam do mnie nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam jednak jestem zwolenniczką kolorowych, chociaż najwazniejsze, zeby były wytrzymałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój kumpel je ma, są bardzo fajne :) i w dorbej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do komputera rzadko kiedy używam słuchawek, a do ipoda czy telefonu mam takie małe, które mi wystarczają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wgl. nie używam słuchawek ale cena na prawdę przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. grunt aby dobrze wydobywały dźwięk;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są! Też muszę sobie kupić, ale nie mogę się zdecydować jakie :)

    Zapraszam do siebie :) :http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń