wspomnienia

18:55

Cześć!
Mimo tego ze dzisiaj miałem tylko cztery lekcje zadano nam tak dużo zadań domowych ze siedziałem przy nich około dwóch godzin!Masakra,nie ma jak oderwać się od szkoły!

Nie wiem co mnie naszło ale przed chwila przeglądałem folder ze zdjęciami z wakacji. Ahh..jak się ogląda te zdjęcia  to aż chce się wrócić do tego czasu. Kocham zimę ale również  lato i muszę przyznać ze trochę tęsknie za słońcem i upałami a najbardziej za ludzi bez których te wakacje nie były by takie jakie były.

(wygrzebane zdjęcie,wakacje 2012) 

You Might Also Like

30 KOMENTARZY

  1. uwielbiam wakacje i lato <3 może dlatego że mam urodziny w lipcu?! ;D
    podoba mi się to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie.
    Też ostatnio oglądałam zdjęcia z wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Tęsknię za wakacjami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecie. Obserwuję. jak spodoba Ci się mój blog, to tez obserwuj, okey..?

    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcie. :)
    obserwuję ;D
    tak chciałabym już wakacje, słońce, bezchmurne niebo.. zero czapek, szalików
    wrrr... ;/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, ja również tęsknię za wakacjami. często przeglądam zdjęcia z tego okresu, szkoda że nie ma ich zbyt dużo. wakacje 2013 będą lepsze :>

    OdpowiedzUsuń
  7. wspomnienia - rzecz zajebista.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. też tęsknie za latem....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lato jest najlepszą porą roku <3 Ja bardzo często przeglądam na komputerze zdjęcia z różnych lat

    OdpowiedzUsuń
  10. ja strasznie wyczekuję lata i wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam wrażenie że lato już za chwilę będzie, w końcu za 3 miesiące już wiosna a potem to już z górki ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcie :)
    Ja też czasem lubię poszperać w folderach ze zdjęciami. Wspomnienia to dobra rzecz. Przydałyby się wakacje :>

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 godzinki, ciesz się, ze nie jak ja 4 nad samymi zadaniami z matmy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęciee <33
    Obserwuję i zapraszam : http://memoweek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie sama szkola czlowiek zyje
    odpocznij troche ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)
    dzięki za komentarz :)
    mam nadzieję, że wpadniesz jeszcze raz i zaobserwujesz :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez dziś miałam dzień odkopywania zdjęć na kompie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh wakacje ♥ już niedługo ; D

    OdpowiedzUsuń