moje ulubione miejsce

14:42

Cześć!

Ta notkę poświęcam pewnemu miejscu.A jest nim zalew w Komorowie.
Jest to jedno z moich ulubionych miejsc.Kiedy jestem w Polsce zawsze odwiedzam to miejsce i przesiaduje tam trochę. Bardzo lubię to miejsce,dobrze mi się tam myśli i ogólnie bardzo dobrze wspominam wszystkie chwile związane z tym miejscem.

Kilka dni temu udało mi się tam zrobić ciekawe zdjęcia, które pokażę wam w nadchodzących notkach.Nie dałbym rade pomieścić te wszystkie zdjęcia w jednym poście. Mam ich kilkanaście :o !

Jutro dodam kolejną  notkę dotaczając zdjęć z tego miejsca.Co sądzicie o tym miejscu? Macie w pobliżu tez jakiś zalew albo jeziorko? 

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. Piękne miejsce i śliczne zdjęcia :D
    Ja mieszkam nad jeziorem na mazurach .

    OdpowiedzUsuń
  2. no gdzieś 7 km ode mnie płynie rzeka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D
    Zalew mam jakieś 15km od siebie, ale bliżej są dwa stawy :3
    Nominowałam Cie do Liebster Award.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ;)
    jedno jeziorko niedaleko plus muszę przejść kawałek przez las i jestem nad Wisłą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy tam nie bylam...cudowne miejsce !

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha już myślałem, że chodzi o zalew w Komorowie tutaj obok mnie haha. Aż sprawdziłem w necie i dopiero zobaczyłem, że w woj. Dolnośląskim też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Ja mam jezioro w centrum miasta nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. great header and wonderful photos!
    xo
    have a wonderful week! LVE LVE xx
    ENJOOOY

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce! Ja również mieszkam nad Zalewem i nie wyobrażam sobie zaprzestać takich spacerów. Niezależnie od aury i pory roku - zawsze ma swój urok. Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    Powodzenia na sprawdzianie ;)

    OdpowiedzUsuń