zdjęcia artystyczne

17:13

Witam!

Dzisiejszy poniedziałek zleciał całkiem dobrze. 
Najważniejsze ze w szkole lekcje zleciały bardzo szybko.Powoli kończy nam się semestr wiec w szkole nie ma jakiegoś pospiechu.Np na Chemii graliśmy w gry a na Technice dwie godziny oglądaliśmy Batmana ^^ 

Wczorajsza niedziela tak mi się ciągła ze postanowiłem porobić kilka zdjęć.Są to zdjęcia rożnych przedmiotów (takie jakie wpadły mi wczoraj w oko i które postanowiłem sfotografować.) Wszystkie zdjęcia są w kolorze czarno - białym. Nie wiem dlaczego zdecydowałem się na ten kolor.. chociaż pasuje do aktualnej pogody jaka panuje na zewnątrz.




FOLLOW ME ON INSTAGRAM

Czy jest w was jeszcze śnieg? Bo u mnie od wczoraj zaczął topnieć i już prawie w ogóle go nie ma.. Trochę szkoda ale niech przychodzi wiosna a potem lato i niech będą już wakacje!

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. zdjecia bardzo udane
    u mnie snieg jest ale dzisiaj zaczal topniec i robi sie potworne bloto
    az nie chce myslec o tym ze w nocy pewnie bedzie mroz a rano istne lodowisko... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śniegu jest od groma..

    Ciekawe zdjęcia.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pełno śniegu, chociaż po woli zaczyna topnieć i robi się jedno wielkie błoto :( Ale w sumie to dobrze ... bo nie przepadam za śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bym chciała grać na chemii.. ale my mamy po uszy materiału do przerobienia.. ehh.. chemia organiczna -,-. :p
    pozdr!
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podobaja, zwlaszcza 2:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno-białe zdjęcia zawsze dodają klimatu.
    U mnie jest jeszcze pełno śniegu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie mi się najbardziej podoba. U mnie dziś powoli zaczyna topnieć śnieg i jest mokro ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. siemano. wreszcie wpadłam ,bo ma troche czasu :) dziękuję za twój komentarz u mnie :))))!!!!!!!!!!
    oczywiscie bardzo fajny wpis


    no i zapraszam- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No to faktycznie luzy macie ostatnio na lekcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne! Jak zobaczyłam je, to pomyślałam "wow! bardzo dobre zdjęcia". U mnie jeszcze jest śnieg i ma się dobrze, wczoraj padał taki fest i miał mega śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń