Czat z Eweliną Lisowską!

19:07

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole zleciał całkiem szybko.
Dzisiaj po raz pierwszy od roku miałem pierwsza lekcje Fizyki. Kiedyś bardzo lubiłem ten przedmiot ale co roku idzie mi coraz gorzej..A wy lubicie Fizykę?

Po szkole od razu wzielem  się za zadania domowe.. było ich całkiem sporo.A teraz siedzę na czacie z Eweliną Lisowską.Ostatnio coraz częściej jej słucham ^^ Już nie mogę doczekać się płyty którą wyda!


W tym tygodniu pojawi się post outfitowy z rzeczą która kupiłem w sobotę.Ten post będzie podzielony na cztery części bo nie chce pokazywać wszystkich rzeczy na raz.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Ja nie przepadam za fizyką.
    Czekam na outfity ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam dziś fizykę. ale i tak jej nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. są dni kiedy lubie fizykę, ale to tylko dlatego że mój tata potrafi mi ją wytłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj w szkole mój kolega puścił specjalnie dla mnie jeden kawałek Eweliny w szkolnym radio-węźle ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko fizyka to moja zmora od gimnazjum. Hmm Ewelina nie słucham dużo, ale jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda , że nie wiedziałam o czacie wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  7. http://zanetapotulna.blogspot.com/2013/02/liebster-blog.html
    zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie znosiłam fizyki:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za Lisowska ;c
    A tak w ogle to podoba mi sie twoj blog, wpadnij do mnie. Moze zaobserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń