za kilka godzin..

17:31

Cześć!
Dzisiejszy dzień mija mi dobrze!
Rano wstałem dość wcześnie bo jechałem na shopping do miasta. Wolałem wcześniej wstać i  pojechać rano bo po południu jest tyle ludzi ze trzeba stać kilkanaście minut w kolejce do kasy.

Kupiłem sobie kilka rzeczy z których jestem bardzo zadowolony.Ceny tez były przyzwoite..Co do rzeczy to będę je pokazywał w postach autfitowych,pierwszy pojawi się w następnym tygodniu!


Juz za kilka godzin mój blog będzie miał rok! O północy pojawi się specjalny post. 
Ja tymczasem idę  wziasc się za porządki w pokoju A wam jak mija dzisiejszy dzień?

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. ja dzisiaj cały dzień leniuchuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. amsz bloga już rok ,a dopiero 11 000 wejsc..? Trzymam kciuki, ze to się poprawi. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój blog.
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś/wziąłeś udziału w rozdaniu, które odbywa się na moim blogu to zapraszam do udziału http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień jak co dzien, nic specjalnego :P
    + koniecznie obejrzyj Django, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń