domowy outfit

18:05

Cześć!

Jakieś czterdzieści minut temu wróciłem do domu prosto z praktyk.Normalnie miałem wczoraj się tutaj odezwać ale po pierwszym dniu praktyk bylem tak zmęczony ze od razu jak przyjechałem położyłem się spać a później nie miałem ochoty włączać komputera.

W tej notce chce wam pokazać mój domowy outfit. Sa to zwykle spodnie dresowe i ciemny  t-shirt. Gdy przychodzę do domu jestem spragniony ubrać na siebie coś luźnego!

  

Mam za sobą już drugi dzień praktyk. Ciężko jest się przyzwyczaić do tak długich godzin i ze jest się tak późno w domu ale ogólnie nie jest źle.Musze przyznać ze nie spodziewałem się tego ze jedno zdjęcie można przerabiać aż godzinę albo więcej! :o  

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Fajna koszulka ;D
    Ja na praktykach miałam totalne luzy i w domu byłam już o 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry dresik nie jest zły :P
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dres, jeśli chodzi o ubranie domowe, to prawdziwy klasyk, więc niczym nie zaskoczyłeś :) choć mi osobiście częściej zdarza się chodzić po domu w...kalesonach niż w dresie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodziło mi o to żeby kogoś zaskoczyć.. :)

      Usuń
    2. A mi nie chodziło o to, byś zrozumiał z mojego komentarza, że masz kogokolwiek zaskakiwać ;)
      Po prostu klasyczny domowy zestaw i tyle :) a jesli chodzi o dres, to całkiem spoko, bo widzę zwężane nogawki ;)

      Usuń
  4. super, świetne połączenie♥ ♥ ♥ ♥ Z POZDROWIENIAMI,OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię po domu latać w takich dresach! A do co praktyk, to profesjonalizm, być może tego właśnie wymaga! :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój :D
    Powodzenia na praktykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. DRESIK ZAWSZE SPOKO :D
    Pozdro
    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy pościk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie spodnie !

    OdpowiedzUsuń