Milka & Oreo

15:53

Cześć!

Dzisiejszy dzień w szkole nie należał do najlepszych. Pocieszające jest to ze jutro jest już piątek! Czy wam tez ten tydzień tak szybko minął?

Gdy przyszedłem ze szkoły zadzwoniłem do studia fotograficznego żeby dowiedzieć się jeszcze paru rzeczy związanych z praktykami a później zabrałem za odrabianie lekcji. 
Teraz siedzę i próbuje milki o smaku ciasteczek oreo!Czekolada w sam raz dla mnie! Bardzo mi posmakowała. Jedliście ja kiedyś? 


Niedługo postaram się dodać kilka postów ze zdjęciami. Tak dawno już nie robiłem zdjęć a przed praktykami muszę trochę poćwiczyć ^^ 

You Might Also Like

25 KOMENTARZY

  1. nigdy nie jadłam tej czekolady, ale jakoś teraz wzięła mnie na nią ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam ;D
    hmm ciekawe jak smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm.. nigdy nie jadłam tego. I chyba nie zjem. Nie cierpię słodkiej czekolady. Wolę gorzką p
    Powodzenia z praktykami :p
    Pozdrawiam serdecznie :p



    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam!
    Moja ulubiona czekolada!
    Zapraszam do obejrzenia nowego posta i obserwacji :)
    Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, dawno tu nie zagladałam!
    Powodzenia na praktykach ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jadłam ,jednakże chciałabym spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też muszę się wybrać z kimś na sesję sesję, bo dawno nie byłam :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ! tyłek mi znowu urośnie ! ale spróbuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. o boże musi być pyszna:D mniamm oreo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi slinka pociekla na ta milke

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktyki związane z fotografią? To musi być fajnie :)
    Dodaj zdjęcia, dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to musi być dobre :)
    Ale chyba niedostępne w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym taką czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudo ♥ nie jadłabym, ale zjadłabym z chęcią ^^

    OdpowiedzUsuń