mini statyw

16:01

Cześć!

Jak wam mija niedziela? Bo mi całkiem dobrze, godzinę temu wróciłem z kościoła i jakoś ten czas zleciał.Przynajmniej dzień nie będzie się tak ciągnął jak prawie w każdą niedziele.
Jutro muszę napisać zaległy sprawdzian z matematyki który normalnie miałem pisać tydzień temu ale przez to ze bylem chory termin się przesunął.

W piątek dostałem od mamy mini statyw do mojego aparatu.W końcu się go doczekałem,co prawda miałem sobie go kupić sam ale zawsze o nim zapominałem.Co do statywu jestem z niego zadowolony. Jest mały nie zajmuje dużo miejsca i można schować go schować nawet do kieszeni!


Przede mną ostatni tydzień szkoły! Juz od 25 lutego zaczynam trzytygodniowe praktyki u fotografa ^^  Juz nie mogę się doczekać ale jestem trochę zestresowany..To chyba normalne?

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Też chciałbym mieć takie praktyki.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oby praktyki były jak najbardziej fajne i zaowocowały w przyszłości ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten stres jest normalnym odruchem; aczkolwiek napweno sobie poradzisz! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo fajnie z tymi praktykami ;p
    też muszę pomyśleć o statywie, ale póki co licytuje aukcje na allegro za obiektywem .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam praktyki w listopadzie, ale w firmie, bo jestem ekonomistką. Nawet fajnie było, dużo książek przeczytałam w trakcie ich trwania xD
    Chodzisz do jakiegoś technikum fotograficznego?

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie mój statyw ukochany ukradli wraz z samochodem..

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten statyw ! *_* i zazdroszczę praktyk <3

    OdpowiedzUsuń
  9. normalne, normalne ;) statywik rzecz przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam wolę takie większe statywy jednak :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super, zazdroszczę strasznie ;>. Praktyki u fotografa. Mamy przez to rozumieć ,że będziesz dodawał już zdjęcia bardziej "proffesional" ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze będą lepsze niż dotychczas ^^

      Usuń
  12. właśnie coś takiego mi się marzy! super
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, taki statyw sprawdzi się w fotografii makro :)

    Pozdro!
    KAMILPIECIUL.COM
    KAMSON.pl

    OdpowiedzUsuń