moja lista

19:06

Cześć!

Dzisiejszy dzień zleciał całkiem dobrze jak i szybko. Po raz pierwszy na praktykach robiłem dzisiaj zdjęcia! Myślę ze nie długo je wam pokaże.
Gdy przyszedłem do domu wzielem się za ćwiczenia brzucha. Wczoraj znalazłem ciekawe ćwiczenia i postanowiłem sobie ze do wakacji chce mieć tak zwany ''six pack'' ^^ Ciekawy jestem czy mi się uda.

W tej notce chciałbym dodać małą listę piosenek których aktualnie słucham i które mi się podobają. Z racji ze od jakiegoś czasu słucham więcej polskiej muzyki to własnie większość piosenek jest polskich.


A jakie są aktualnie wasze ulubione piosenki? Idę teraz włączyć Tv a później pozaglądam na wasze blogi.

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Masz ciekawy gust muzyczny :D
    Ja nie mam ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Margaret <3 Piosenka Eneja też jest niezła a Eweliny już mi się troszkę znudziła :)
    Ja wczoraj zrobiłam podobną notkę, wiec zapraszam do oglądnięcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam chyba ulubionej piosenki:P

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę piosenki Eweliny Lisowskiej w stronę słońca - denerwująca

    OdpowiedzUsuń
  5. Enej ♥
    Jakie to są ćwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych powyżej to chyba najbardziej Enej :)
    Sześciopak? Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą piosenkę Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te piosenki, też znajdują się na mojej ' liście ' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. moja lista ulubionych piosenek ciągle się zmnienia, to zalezy od dnia/fazy/nastroju...

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, też lubię te piosenki :)

    OdpowiedzUsuń