Odpowiedzi..

15:49

Cześć!

W tej notce chciałem odpowiedzieć na wasze pytania które mogliście zadawać mi jakiś czas temu. Pytań nie było dużo wiec nie musicie dużo czytać ^^ 

Co do dzisiejszego dnia to nic specjalnego się nie dzieje. Ogólnie nie mam dziś dobrego humoru,dzisiaj pisałem sprawdzian z którego nie poszło mi najlepiej.. Beznadziejny jest ten dzień,niech się już szybko kończy!



1.Od jak dawna mieszkasz w Niemczech i dlaczego?
Mieszkam w Niemczech już 8 rok. Mieszkam tutaj ponieważ moi rodzice zdecydowali się żeby wyjechać za granice. 

2.Jakie są Twoje zainteresowania?
Interesuje się fotografia,to chyba oczywiste : )

3.Ulubiony kolor?
Nie mam jednego ulubionego koloru,jest ich kilka: brązowy,bezowy,szary i niebieski.

4.Masz dziewczynę? 
Nie,nie mam ^^

5.Lato czy zima?
Kurde,trudno powiedzieć.. Lato i Zima!

6.Masz rodzienstwo?
Mam,siostrę bliźniaczkę .

7.Co chciałbyś w sobie zmienić?
Nie być takim okropnym leniem jakim jestem. Miec większe zaufanie do ludzi.

8.Co cię skłoniło do założenia bloga?
Przypadkowo trafiłem na jednego bloga.Bardzo mi się on spodobał i powiedziałem ze tez muszę pisać własnego bloga.

9.Ulubiony gatunek muzyki?
Rock'n Roll ^^

10.Twoje największe przeżycie?
Spotkanie Ewy Farnej w jednej z restauracji we Wrocławiu.

11.Dlaczego piszesz bloga?
Pisze boga ponieważ sprawia mi to ogromna przyjemność i jest to moim hobby.

You Might Also Like

23 KOMENTARZY

  1. Masz siostrę bliźniaczkę - SUPER :D O boże Niemcy, nie cierpię tego języka, w pierwszym sem miałam ledwo 2 , teraz założyłam się z kumplem ,że w drugim wyjdę na 4 :D Hahah.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem, że masz siostrę ale nie wiedziałem, że blizniaczkę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze zastanawiałam się jak to jest mieć siostrę/brata bliźniaka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. o, nie wiedzialam, że mieszkasz w Niemczech:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spotkałeś Farną, nie wiedziałem :D na pewno ciekawe przeżycie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy Twoja siostra jest podobna do Cb... Pokaż ją kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieszkać w Niemczech :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo mieszkasz w Niemczech, a w jakim mieście ? :D
    Ciekawe xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu gdzie mieszkam jest to raczej miasteczko/wioska nazywa się Gesmold.

      Usuń
  9. Może dodaj kiedyś zdjęcie swoje z siostrą. Mój brat i siostra to też bliźniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz fajnie z tym że masz siostre bliźniaczkę, koniecznie ją tu kiedyś pokaż !!

    OdpowiedzUsuń
  11. ehh. Rock'n Roll rządzi !( :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dodaj kiedyś swoje zdjecie z siostrą :))

    OdpowiedzUsuń