outfit collage

14:34

Cześć!

Dzisiejszy dzień w szkole minął nawet szybko.Mialem dzisiaj tylko piec lekcji,wtedy dni w szkole przeważnie szybko lecą.Gdy przyszedłem do domu dowiedziałem się ze nie mam dzisiaj tez korepetycji,ucieszyłem się bo tak na prawdę to nie mam dzisiaj ochoty na jakakolwiek naukę,a już tym bardziej z matmy.

W dzisiejszym poście chciałbym wam pokazać outfit który jest z poniedziałku. Bluza którą widzicie na zdjęciu pochodzi z H&M którą kupiłem w sobotę a spodnie z C&A (które kupiłem już jakieś czas temu.) Podoba wam się bluza?


Dzisiaj po raz pierwszy od kilku dni albo nawet tygodni świeci cały dzień słońce! Az można poczuć wiosnę! Idę zaraz wybrać się na krotki spacer.W końcu trzeba korzystać z dobrej pogody ^^ Przypominam o zadawaniu mi pytań TUTAJ

You Might Also Like

25 KOMENTARZY

  1. Mi podoba się jak i bluza tak i spodnie :) Ja dzisiaj miałam trzy matmy także wiem co to za szczęście gdy się dowiadujemy że jej nie ma a co dopiero korepetycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O podoba mi się bardzo ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna ta kaseta
    az mi sie dziecinstwo przypomnialo i krecenie olowkiem w tych dziurkach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. boże boże boże ta bluza jest świetna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza ♥
    Wszędzie szukałam szarej a jakimś fajnym radrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza bardzo fajna, matma jest do pupy ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. odlotowa bluza,zwlaszcza motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasety już odchodzą w zapomnienie, fajny nadruk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę bluzy, bo uważam , że fajny print to coś co fajnie ożywia nasz ubiór:)

    OdpowiedzUsuń