outfit

18:28

Cześć!
Dosłownie kilka minut temu wróciłem do domu ze szkoły!

W naszej szkole odbył się dzisiaj dzień otwartych drzwi i wszyscy musieli być od 15:00 do 18:00 w szkole!Strasznie mi się nie chciało siedzieć tyle godzin ale nie było tak źle ^^ 

W dzisiejszej notce chciałbym wam pokazać zdjęcia mojego czwartkowego outfitu. Założyłem na siebie ciemno-niebieska bluzę którą kupiłem w C&A i szare spodnie które mam je już chyba rok, są one również z C&A.


Niestety nie miałem innego zdjęcia,ale myślę ze nie jest aż takie złe.Jak wam się podoba?Idę teraz na dol bo zaraz przyjedzie tato z pizza ^^ Jestem taki głodny,od  13:00 nic nie jadłem..

You Might Also Like

26 KOMENTARZY

  1. w mojej szkole na cale szczęście nic się nie dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. może to zabrzmi dziwnie, ale poza ubiorem podoba mi się łóżko za Tobą ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit :D

    Égotiste - Też jakimś dziwnym trafem zwróciłam uwagę na łóżko ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie mają fajny kolor.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny masz styl :D
    ogólnie fajny blog :D nie często trafia się na blogi, które prowadzą chłopacy :)
    obserwujemy ?
    pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, prosty look :)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy musieli byc?
    to dziwne bo zazwyczaj wybiera sie osoby do reprezentacji szkoly

    OdpowiedzUsuń