przeziębienie

15:16

Witam!
Ten weekend miał być całkiem inny niż sobie wyobrażałem.Mianowicie dopadło mnie jakieś przeziębienie jak nie choroba.Od wczoraj ledwo żyje! Bol gardła jest taki silny ze ledwo co mowie i do tego jeszcze ten wkurzający katar!Poki co próbuje leczyć się domowymi sposobami,pije herbatę z cytryna i miodem itd..Lecz obawiam się ze nie obejdzie się bez wizyty u lekarza,nawet nie wiem czy jutro pójdę do szkoły.

Jeszcze kilka dni temu mówiłem ze dawno nie bylem chory..a tu proszę! Niestety nie mam dla was nowych zdjęć a dzisiaj jest taka ładna pogoda a ja jestem przeziębiony..Musze was zadowolić zdjęciem mojej już dzisiaj drugiej herbaty.


Od poniedziałku postaram się częściej dodawać notki...A teraz idę poczytać wasze blogi! Jak z waszym zdrowiem?

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. Ja na szczęście ostatnio chorowałam na początku grudnia i potem tylko dwa razy straciłam głos, ale u mnie to jest normalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ze zdrowiem dobrze :D
    Zdrowiej .

    OdpowiedzUsuń
  3. herbata z cytryną w zimę najj ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety także jestem chora ;c już tydzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. uu no to życzę powrotu do zdrowia. Ja całe szczęście nie choruję.

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog :*:*
    zapraszam do mnie http://terybluft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedawno miałam podobne syndromy choroby ale ustąpiły. mam identyczny kubek ; ))

    OdpowiedzUsuń