Rok bloga!

00:00

Witam!

Dokładnie rok temu pojawił się tutaj pierwszy wpis.Gdy go pisałem nie myślałem ze mój blog stanie się tym czym jest teraz dla mnie (A jest on częścią mnie i mojego życia.)Rok temu nawet nie wiedziałem ze uda mi się osiągnąć taka liczbę wyświetleń chociaż pewnie dla niektórych z was jest to mała liczba ale ja ciesze się z każdego wejścia i komentarza. 

Patrząc na bloga muszę stwierdzić ze przez ten rok bardzo się rozwiał bo gdy go zakładałem miał być on tylko i wyłącznie o muzyce.Szczerze mówiąc nawet nie myślałem ze będzie on istniał do tej pory.Ale to dzięki wam pisze dalej i staram się żeby było coraz lepiej.Dlatego chciałbym wam serdecznie podziękować za czytanie mojego bloga i komentowanie go bo bez was w ogóle by on nie istniał.

Przygotowałem dla was krótki filmik z kilkoma zdjęciami które pojawiły się przez ten cały rok na blogu.Mam nadzieje ze wam się podoba.

video

Z tej okazji przgotowalem dla was mały Projekt, jeżeli można to tak nazwać..Przez cały tydzień  możecie zadawać mi pytania tylko pod tym postem,pytajcie o co chcecie..na wszystkie odpowiem! Odpowiedzi pojawia się w osobnym poście.

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Gratuluję i życzę wytrwałości a także kolejnego roczku! :*
    Pytania:
    Od jak dawna mieszkasz w Niemczech i dlaczego?
    Jakie są Twoje zainteresowania?
    Ulubiony kolor?
    Masz dziewczynę?
    Lato czy zima?
    Masz rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to rok szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, gratulacje i kolejnego roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo w takim razie gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.:)

    Co chciałbyś w sobie zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 1. urodzin bloga :) i mam nadzieję, że będzie on "rósł" ;)
    Świetny filmik ze zdjęciami!

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja wczoraj miałam rok, heh :)
    Gratulacje i pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje i zycze wielu takich rocznic

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, mam nadzieję że będziesz prowadził bloga jeszcze długo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje, kolejnego roki !!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :3
    Oby więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no gratuluję !
    u mnie niedługo pół roku stuknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję w takim razie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! :*
    Co cię skłoniło do założenia bloga ?
    Ulubiony gatunek muzyki ?
    Twoje największe przeżycie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z powodu 1 rocznicy u mnie będzie to dopiero 8 kwietnia. zapraszam na rozdawajkę.

    www.milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń