ścienne mapy świata

16:30


Cześć!

Dzisiaj czuje się o wiele lepiej niż wczoraj.Także myślę ze jutro pójdę już do szkoły. Nazbierało mi się troche zaległości które muszę jak najszybciej nadrobić!

Od dzisiaj mój pokój przechodzi remont.W końcu się tego doczekałem bo czekałem na to cały rok! Przejadając różne blogi trafiłem na ciekawą rzecz która bardzo mnie zainspirowała.Jest to tapeta na ścianę która ma motyw mapy świata. Wygląda to bardzo oryginalnie i myślę nad czymś takim w moim nowym pokoju. 







Co myślicie o takim motywie na ścianie ,bo się bardzo podoba?!Juz nie mogę się doczekać jak mój pokój będzie gotowy .

You Might Also Like

29 KOMENTARZY

  1. też kiedyś chciałam coś takiego. Wstaw zdjęcie pokoju kiedy będzie już gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł :D
    Od razu pomieszczenie wygląda inaczej.
    Udanego remontu.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba. też bym sobie taką w pokoju sprawił.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że się w końcu doczekałeś

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza najlepsza ::) ułatwia wizualne zapamiętanie co obok czego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda :D
    Ja remont będę mieć na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne
    jestem ciekawa jak to wypadnie w twoim pokoju

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze świetnie wygląda i wgl bardzo orginalne. Sama chciałabym mieć coś takiego w moim . :)

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)
    pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny blog
    zapraszam do mnie
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne inspiracje pokojowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to bardzo pomysłowe i oryginalne ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wygląda ! :3
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie rewelacja! ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne to ; )
    obserwuję ; ) +

    OdpowiedzUsuń