torba

15:28

Cześć!

Na wstępie chciałbym przeprosić was za bardzo niska aktualizacje ale przez ostatnie dni dużo się działo i nie miałem czasu żeby pisać częściej.
Juz od jutra zaczynam moje praktyki : o Z jednej strony się ciesze ale z drugiej trochę się stresuje ale jestem dobrej myśli i mam nadzieje ze pierwszy dzień będzie udany! Przed chwila wybrałem kilka zdjęć które muszę jutro pokazać.Jestem ciekawy co o nich powiedzą?!

Wczoraj bylem w mieście żeby kupić sobie torbę miedzy innymi ze względu na praktyki. Stwierdziłem ze będzie ona lepsza niż plecak na te trzy tygodnie. Trafiłem na dość tania torbę która kosztowała 20 ´€ a gdy płaciłem okazało się ze jest przeceniona na 15,99 €.

You Might Also Like

23 KOMENTARZY

  1. Fajna :D
    Udanych praktyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby tego typu są świetne, szczególnie dlatego ze są praktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba super, mam nadzije że Ci dobrze posłuży:)
    powodzenia na praktykach! trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby ten pierwszy dzień był udany.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo. *.* świetna torba.
    powodzenia na praktykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna torba i powodzenia na praktykach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba fajna. Czekam na jakąś relację z praktyk ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Blog Obserwujemy .??

    OdpowiedzUsuń