w końcu mamy piątek!

15:09

Cześć!

Jak ja się ciesze ze w końcu jest piątek!Ten tydzień był jakiś koszmarny,chyba najgorszy w tym roku.Moje samopoczucie także nie było najlepsze,na nic nie miałem ochoty dlatego blog miał taka mała aktualizacje.Ale w końcu jest piątek i dwa dni wolnego od szkoły! Myślę ze uda mi się pozbierać siły i ze następny tydzień będzie dużo lepszy!

                                                          wygrzebane zdjęcie z grudnia 2012 r.

Idę teraz wziasc się za czytanie i komentowanie waszych blogów bo ostatnio to nieco zaniedbałem..
Macie jakieś plany na najbliższe dni?

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. ja chce aby ten weekend się nie konczył

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planów nie mam.
    Co do tygodnia - mi dobrze minął.

    OdpowiedzUsuń
  3. błagam, a kto lubi Biebera? chyba tylko napalone 13 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten weekend minął w miarę dobrze.
    Plany na najbliższe dni? Oh, mam 2 tygodnie błogich ferii, więc dobrze je wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zaczynam ferie!!! Dwa tygodnie wooooolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja w koncu mam fere :d hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę nadrobić zaległość z całego tygodnia i nauczyć się na ładne 3 prace klasowa ; <

    OdpowiedzUsuń
  8. naładować baterie ;D
    i znowu wpaść w wir szkolny. ;/
    bo przyszły tydzień nie zapowiada się obiecująco. :(
    +fajnie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety mam już ostatnie 2 dni wolności od szkoły. Ferie sie kończą i w poniedziałek znowu czas do szkoły :( :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ten piątek to ostatni piątek ferii :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcie :)
    Dla mnie ten weekend jest zbawieniem xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam koniec ferii niestety :C Ale kazdy weekend to zbawienie <3
    Nabierz sil :D
    Fajne rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie już się dawno skończyły ferie ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam plany na piątek, na sobotę i nic nie wypaliło ale ferie dopiero się zaczynają chodź od egzaminu na prawko to i tak jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje plany na najbliższe dni hmm nauka od pon powrót do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  16. weekend weekendem teraz :C ja od poniedzialku juz do szkoly :C i po feriach ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. w takim razie udanego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń