ciepło!

17:48

Cześć!

Dzisiejszy dzień na praktykach zleciał całkiem szybko.Przede mną jeszcze dziewięć dni praktyk a później zaczynam długo wyczekiwane przez ze mnie ferie świąteczne. Cale dwa tygodnie wolnego! Juz nie mogę się doczekać..

Dzisiaj od samego rana świeci słońce. Jest tak ciepło i pogodnie ze aż po prostu chce się żyć! Dobrze ze już idzie wiosna..

                                                               słoneczny widok z mojego balkonu..

Dobra koniec kiszenia się w domu! Biorę psa na smycz i idę na spacer. Mam w planie dodać tutaj kulinarną notkę,co wy na to?  

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Czekam na notkę kulinarną :)
    U mnie też bardzo cieplutko, szkoda tylko że chora jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na notke kulinarną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też cieplutko, słońce świeci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. parktyki powiadasz...?
    Wytrwałosci w ostatnich 9 dniach zyczę^^
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widok świetny , zazdroszczę :* u mnie także ciepło i wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :D
    Piękna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba w całej polsce taka pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, Świdnica, Świdnica :)
    to skoro dawno nie byłeś to może pora wpasc i odwiedzic? :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne, ze tak - daj jakis post kulinarny i nie zapomnij zostawic przepis !!

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie trochę słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też taka piękna pogoda <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej przerwy świątecznej :)
    U mnie też ładna pogoda. Oby jak najdłużej taka była. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też słoniecznie od kilku dni :D
    Taaak czekam na notkę kulinarną ;D

    OdpowiedzUsuń