Crêpes

18:07

Witam!
W dzisiejszej notce chciałbym wam pokazać przepis który ostatnio wypróbowałem.Przepis jest na francuskie naleśniki '' Crêpes''. Te naleśniki różnią się jedynie składnikami i ich ilością od tych jakie normalnie robimy. Są bardzo łatwe do zrobienia!


Następnie dodajemy wszystkie składniki do jednej miski i miksujemy mikserem aż powstanie gładka masa..


Potem rozgrzewamy już tylko patelnie i dodajemy odrobinę oleju. Na rozgrzanej patelni smażymy ciasto naleśnikowe. Pamiętajcie żeby nie dawać za dużo ciasta na raz bo naleśniki maja być cienkie.


No i to by było na tyle! Całość zajęła mi jakieś piętnaście minut..Co myślicie o notkach tego typu? Niedługo pojawi się post dotyczący moich praktyk.

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. Jak znajdę czas to zrobię sobie takie coś.
    Notki tego typu są fajne jak dla mnie, bo lubię czasem pobawić się w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis ;) mogą być dobre ! Letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny przepis, ostatnio wzięło mnie na gotowanie więc sobie je zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A są np. bardziej chrupkie od naleśników czy coś takiego ? I zgłodniałam przez Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sa takie jakby to powiedziec ''ciezkie'' nie ma w nich tyle tluszczu i sa cienkie.

      Usuń
  5. O, już wiem co będę robić jutro na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O narobiłeś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm *.*
    Muszę spróbować je zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy i przydatny post :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj i zaobserwuj :) robię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często siedzisz w kuchni? Ja pitraszę jedynie gdy jestem do tego zmuszona :)
    Czekam na post dotyczącraktyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za często, kiedyś często siedziałem..

      Usuń
  10. ciekawe!
    mam nadzieję że uda mi się kiedyś skorzystać z tego przepisu:)

    OdpowiedzUsuń