do Polski!

16:12

Cześć!

Pisze do Was w pospiechu bo za dwie godziny jadę autobusem do Polski a muszę się jeszcze dokończyć pakować itd..

Dzisiejszy dzień nie będzie za bardzo ciekawy o 18:15 mam autobus do Polski a o 06:00 powinienem już dojechać do Świdnicy. Naprawdę nie wiem co będę robił przez te dwanaście godzin drogi.. Jade sam wiec nawet nie będę miał się do kogoś odezwać,zostaje mi tylko komórka i muzyka. No ale jakoś to będzie. Nie mogę się już doczekać jak dojadę!

                                                                           zdjęcie,Instagram.

Niestety nie mam dla Was nowych zdjęć ani nie miałem dzisiaj na nie czasu,wiec wrzucam zdjęcie z Instagram..A teraz idę się dokończyć pakować. Do następnej notki!

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. Muzyka jest dobra na każdą okazję :).

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka to najlepszy towarzysz podczas podróży albo jakaś dobra książka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej podróży ! :D

    http://diamonds44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka to lekarstwo na nudę.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchawki na uszy i dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. milej podrozy i udanego pobytu w kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanej i bezpiecznej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jeździć długo autobusem ^^ Zawsze słucham muzyki i tak mi sie fajnie myśli. Szczęśliwej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego pobytu w pl ;)... obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń