mroźnie

19:55

Cześć!
Mimo tego że dzisiejszy dzień był słoneczny,to przez cały dzień towarzyszył mu mróz. Już myślałem że to ostatnie dni zimy ale wygląda na to ze tegoroczna zima tak szybko nie odpuści.

Dzisiejszy dzień spędziłem niemal cały z Krystianem. Gdy poszliśmy do sklepu po chipsy szybko wracaliśmy do domu ,było tak zimno ze nie dało się wytrzymać nawet  kilku minut na zewnątrz. Reszte dnia spędziłem już w ciepłym domu oglądajac telewzję i przeglądając strony internetowe.



Dzisiaj o 20:30 jest organizowana godzina dla ziemi. Przyłanczacie się do tej akcji?

You Might Also Like

36 KOMENTARZY

  1. Fajna sprawa z tą akcją, jednak ja nie mogę się do niej przyłączyć, gdyż mam tonę zadań domowych, które mam wykonać w programie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi rodzice już zapowiedzieli, że za 20minut wykręcają korki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzis nosa nie wychylilam zza drzwi wiec nawet nie wiem jak sie ma tremperatura za oknem
    ale sloneczko slicznie swiecilo wiec jakos humor nawet lepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie taki wiatr, że mało głowy nie zerwał ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No jesień była ta akcja i wtedy się przyłączyłam a dzisiaj zupełnie zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również dzis słońce i mróz. Ta zima to już nas chyba nie opuści ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to samo zimno bardzo było. Ale dziś już słoneczko i luzik :)
    Fajna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ,że się przyłączę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcie ^^
    Przyłączam się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog , ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i jest mroźno, ale mimo to już powoli czuję, że zima się wycofuje i że zbliża się wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze w zimę mało wychodzę :D
    I tak brałam udział w "Godzinie dla ziemi" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brałam udział :D niezła taka akcja :3
    Nie cierpię zimna :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapomniałam o tej akcji, aż wstyd :<

    OdpowiedzUsuń
  15. ta zima faktycznie nie chce odpuścić... :/

    OdpowiedzUsuń
  16. zapomniałam o tej akcji .. : C
    ~ Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetną masz bluzę:)

    a o akcji niestety zapomniałam :c

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie równie zimno;/
    a co do pomysłu 'godzina dla ziemi' to jak dla mnie bomba:)
    pozdrawiam ciepło..

    OdpowiedzUsuń
  19. zimno jest chyba w całym kraju :) a ja już liczyłam , że do wielkanocy będzie cieplej :D masz fajną bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się przyłączyłam, bo mnie w domu nie było, więc wszystko było pogaszone ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też zimno :C najgroszy ten stale nieznikający śnieg :x

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie dzisiaj napadało kolejne 20 cm śniegu ... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. no strasznie nas zima złapała;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się nie przyłączyłam, bo zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna bluza :)

    adamvogue.blogspot.com
    facebook.com/adamvogue

    OdpowiedzUsuń