nawrót zimy

17:25

Cześć!

Gdy dzisiaj wstałem i wyjrzałem przez okno lekko się zdziwiłem! Z dnia na dzień wszystko,dosłownie zrobiło się białe. Nawet temperatury  spadły o kilka kresek. Myślałem ze to już koniec zimy i ze teraz będzie ciepło i słonecznie a tu proszę! Mam tylko nadzieje ze ten nagły  nawrót zimy nie będzie trwał długo.. Czy u was tez tak jest?

                                                                           poranne zdjęcie:

Dzisiejsza niedziele spędzam jak zwykle w domu i odpoczywam po całym tygodniu praktyk. ten czas tak szybko leci i przede mną już ostatni tydzień praktyk. Trochę mi szkoda opuszczać to miejsce ale z drugiej strony nie mogę doczekać się już ferii!

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. u mnie dzis od samego rana pruszy snieg
    :(
    i gdzie ta wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zniosę tej zimy więcej ! chcę już wiosnę, ciepło i słońce przez cały dzień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście nie ma śniegu, ale patrząc na prognozę pogody zapewne jutro będzie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też tyle śniegu :(

    http://diamonds44.blogspot.com/ zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też niestety zima wróciła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też biało ;( Hahaha niebieskie okna. Pierwszy raz takie widzę. W polsce przeważnie białe albo jakieś ciemne brązowe

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zimy jak nie bylo tak i nie ma ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie peeełno śniegu! Chce już lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze więcej śniegu i cały czas pada ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dopiero w następnym tygodniu się rozpogodzi. Chociaż lubię zimę, to już chętnie założyłabym krótką kurtkę i botki :)
    Dodaj jakieś zdjęcia z praktyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też biało. ;/
    ja chcę wiosnę! ;D

    OdpowiedzUsuń