niespodziewany wynik + niebo

17:52

Cześć!

Jak wam mija czwartkowe po południe? Bo mi dobrze. Dzisiaj wróciłem do domu z bardzo dobrym humorem. Jak już wiecie to jest ostatni tydzień moich praktyk  i został mi jeszcze jutrzejszy dzień.

Kilka dni temu dostałem od nauczyciela formularz który musiał wypełnić mój szef i ocenić mnie według ocen szkolnych w jedenastu punktach, miedzy innymi w takich jak:zaangażowanie, punktualność i  zaufanie. Az w dziesięciu punktach udało mi się zdobyć szóstkę a w jednym czwórkę! Jestem bardzo zadowolony jak i dumny z siebie. Kompletnie nie spodziewałem się aż tak dobrego wyniku.

                                                                                   13.03.13


To zdjęcie które  widzicie udało mi się zrobić wczoraj wieczorem.Widok był naprawdę niesamowity już dawno nie widziałem takiego nieba! ^^ PS: Ostatnio zaczelem przerabiać zdjęcia w nowym Photoshopie który jest online i nie trzeba go pobierać.

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. Gratuluję ;D
    Cudne zdjęcie *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników ;D
    Piękne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne niebo^^
    Gratuluję Ci^^
    Pozdrawiam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jest to zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No to gratuluję ;) Zdjęcie świetne. Nie wiedziałem nawet, że jest teras PS online

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcie :)


    diamonds44.blogspot.com - skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję takiego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow super uchwyciłeś ten widok ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję , śliczne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! :) piękne niebo :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :3
    Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń