pierwsze zdjęcia z praktyk

18:28

Cześć!
Dzisiejszy dzień na praktykach strasznie się ciągnął!Na szczęście jestem już w domu i zostały mi jeszcze trzy dni a później zaczynam dwutygodniowe ferie!

W tym poście chciałbym wam pokazać moje pierwsze zdjęcia z praktyk które niedawno robiłem.
Dostałem temat na który miałem coś wymyślić i sfotografować. Do sfotografowania dostałem 1. Ręczniki
kuchenne, 2.Metalowe naczynia i 3.Drewno. Jak widzicie na zdjęciach,wszystkie maja coś wspólnego z kuchnią.. Co myślicie o tych zdjęciach?

Niedługo pojawi się post ze zdjęciami przerobionych w Photoshopie. A tymczasem idę czytać wasze blogi... Do następnej notki!

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. nie sądziłam, że zdjęcia przyborów kuchennych mogą być interesujące a jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze jest świetne...
    Przypominaja mi zdjęcia z katalogu ikei. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie! Niby takie zwykle ale cos w sobie maja! Jak ci zazdroszcze tych 2 tygodni wolnych ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw przyborow kuchennych ulozony idealnie,moim zdaniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. artystyczne !: D
    ~ Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają, trzymaj tak dalej :)
    Podoba mi się twój blog obserwuję i liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako że ja lubię prostotę, mnie się bardzo podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się :* oby tak dalej :)
    wpadnij do mnie http://holdmenoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń