Praktyki - Collage

18:37

Cześć!

Jak już pewnie wszyscy wiecie albo większość z Was wie,kilkanaście dni temu zacząłem praktyki w studiu fotograficznym. Dlatego dzisiaj przygotowałem dla Was mały collage związany z moimi praktykami.

Mam już za sobą drugi tydzień i został mi jeszcze jeden. Przez te czternaście dni nauczyłem się wielu przydatnych rzeczy związanych z fotografią.Najbardziej zafascynował mnie Photoshop,jest to niesamowite jaki może być efekt końcowy zdjęcia po przerobieniu go własnie w  takim programie.( Profiesionalny Photoshop kosztuje około 1000 € :o ! ) 


Czy u Was tez jest tak zimno? Bo u mnie bardzo i do tego zapowiadają śnieg! : o! A jeszcze kilka dni temu było tak ciepło i słonecznie.. Niech już będzie wiosna!

You Might Also Like

30 KOMENTARZY

  1. Ja miałam praktyki w listopadzie, ale chętnie bym jeszcze raz je odbyła :D
    A pogoda u mnie beznadziejna, leje, wieje i ogólnie jest paskudnie ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie strasznie wieje, aż stach wysunąć noc za drzwi
    Jesteś w szkole na profilu fotograficznym, skoro masz praktyki w takim cudownym miejscu jak studio fotograficzne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, po prostu moglismy sobie sami wybrac gdzie chcemy miec praktyki :)

      Usuń
  3. śnieg,śnieg ;c a już zapowiadała się wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co ,? az 1000 € ? u mnie sloneczko nadal swieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale można sobie z neta ściągnąć i masz za darmo :D
    U mnie śnieg :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna,ale wtedy taki phototsjop nie ma wszystkich funkji a akurat takiego jakim sie przerabia nie mozna nigdzie sciagnac bo juz szukalem : D

      Usuń
  6. no właśnie u mnie jest strasznie zimno. a już nastawiłam się na wiosnę, było tak pięknie. też bym chciała pójść na takie praktyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jest strasznie zimno i do tego śnieg -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć photoshopa, ale cena jest przerażająca :(

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, ja wiedziałam, że photoshop jest drogi, ale żeby aż tyle? :O nieźle... zazdroszczę Ci tych praktyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, photoshop czyni prawdziwe cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromna cena tego photoshopa ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jest strasznie zimno

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie raz zimno, raz ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajna sprawa, z tymi praktykami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śnieg >.<
    Pozazdrościć praktyk :>

    OdpowiedzUsuń
  16. o ja! *,* Ale Ci zazdroszczę.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no.. chyba aż taki drogi nie jest profesjonalny Photoshop : O
    Chociaż może, bo wtedy ma pełno przeróżnych fukcji :D
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do lajknięcia fanpaga :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Drogo ;o
    A zdjęcia fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna się skończyła. U mnie śniegu po kolana ! brrr

    OdpowiedzUsuń