koniec zimy?!

13:04

Witam!
Dzisiaj w końcu wyszło słońce a śnieg juz topnieje. Mam nadzieje że to już koniec zimy i że w końcu idzie wiosna!Wczoraj udało mi się zobaczyć już z  kilkoma przyjaciółmi których nie widziałem od stycznia. Jak zawsze było śmiesznie a dzień zleciał w błyskawicznym tempie.

Na dzisiaj nie mam konkretnych planów. Aktualnie czekam na Krystiana aż wróci ze szkoły i mam zamiar do niego pójść.Może póżniej pójdę nad zalew..się zobaczy ^^

                                                                         wczorajsze zdjęcie


A wy jakie macie plany na dzisiejszy dzień?Idę teraz poczytać wasze blogi bo ostatnio trochę to niezadbałem..

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. chciałabym już wiosnę.! brakuje mi słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jest strasznie przewrotna - u Ciebie wczoraj wyszło słońce, a w Białymstoku za to wczoraj prawie cały dzień padało i dzisiaj, gdy mamy już astronomiczną wiosnę a jutro mamy mieć kalendarzową, za oknem niestety śniegu więcej aniżeli bywało w jakieś zimowe dni. Bez sensu. A może jednak nie? Może tak dużo śniegu w połowie marca ma jednak jakieś plusy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie piękne słońce, a śnieg na szczęście topnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zima na zdjęciach wygląda super ale ja mam jej już dosyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcie.. a śniegu nienawidzę ..
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie zima w pelni
    mroz tez trzyma
    a w prognozach pogody zmian nie zapowiadaja

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już widać pierwsze oznaki wiosny, znaczy śniegu wszędzie jest pełno, ale zaczyna już topnieć i słoneczko się pojawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to chyba początek zimy ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki koniec zimy xD To jest chyba dopiero jej początek. Nie zdziwie się jak na święta będzie biało i zimno

    OdpowiedzUsuń
  10. raczej jeszcze nie koniec ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. ja juz się mylw jaks jest pogoda. Wstaje w wiosnę, spać idę w zimę :o

    OdpowiedzUsuń
  12. limit mojej tolerancji to do zimy minął..
    ale zdjęcie piękne.!
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygląda ten śnieg na drzewach, ale mimo wszystko wolałabym żeby już się stopił :(

    OdpowiedzUsuń
  14. śnieg niby jest fajny, ale nie wiosną ;c

    OdpowiedzUsuń