śnieg..

17:08

Cześć!
Na początku chciałbym napisać że droga do Polski zleciała mi w miarę szybko i przyjemnie mimo tego że jechałem dwanaście godzin..No ale jakoś wyrzymałem.

Połowe dzisiejszego dnia spędziłem w Świdnicy. Pojechałem odwiedzić babcię i przy okazji wstąpiłem do fryzjera i do galerii. Dzisiejsza pogoda jaka panuje na zewnątrz bardzo mnie denerwuje. Od około dwóch godzin mocno sypie śnieg,co nie jest fajne gdy sie chodzi po mieście. Niech juz przyjdzie wiosna!


Dzisiaj piszę do Was z komórki więc musze Was zadowolić jedynie zdjęciem robionym komórką..Czy w was tez pada śnieg?

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. podobno na wiosnę nie mamy co liczyć i jeszcze sobie na nią poczekamy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na szczęście nie ma śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sypało w piątek, dzisiaj tylko wieje i wszędzie jest chlapa, bo ten cały śnieg zaczyna topnieć -,-'

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na razie śnieg nie pada i robi się coraz cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę wiosnę ! :D

    diamonds44.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już nie pada ,ale jest go pełno.
    Zima tej wiosny długo się utrzymuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię jeździć ; )

    Obserwujemy?
    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie , ja chcę już wiosnę;d

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to masakra z tym śniegiem, wiosna by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też śnieg niestety ;/ Wolałabym już wiosnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze że do celu dotarłeś cały i zdrów:)
    oj u mnie zaspy po kolana;/

    OdpowiedzUsuń