słoneczny dzień

16:49

Cześć!

Dzisiejszy dzień leci mi całkiem dobrze.Wstałem dzisiaj dość wcześnie mimo tego ze chciałem odespać cały tydzień ale nie mogłem jakoś dłużej spać..Po kilku tygodniach wreszcie wyszło słońce, aż czuje się nadchodząca wiosnę!  

Mam dla was jedno zdjęcie które zrobiłem dzisiaj w ogrodzie. Zauważyłem ze już niektóre rośliny zaczynają powoli poszczać paki! Juz nie mogę doczekać się wiosny!


A wam jak mija sobota, może macie jakieś plany? Czy jest u was tez tak słonecznie? Idę teraz pozaglądać na wsze blogi.Do usłyszenia!

You Might Also Like

28 KOMENTARZY

  1. wiosną wszystko tak cudownie budzi sie do życia, uwielbiam obserwować jak wszystko powoli się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, u mnie także słonecznie :D
    W końcu wiosna się zbliża.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia.:D Wiosna idzie.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful photo
    kisses
    www. welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już widać wiosnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez jest słonecznie, a roślinki zaczęły puszczać pierwsze pąki miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zauważyłam pączki już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie akurat udało się odespać cały tydzień. Spałam do 11.30 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też dzisiaj bardzo słonecznie i przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również mocna dawka słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie czuć wiosnę, chociaż błoto na podwórku to już mniej przyjemna część roztopów. Ale nawet mój kociak już nie tylko pod grzejnikiem wygrzewa się, więc ku wiośnie idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też jest słońce <3
    Śliczne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcie :) Noo noo wiosna już idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcie <3 też nie mogę się doczekać wiosny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na widok słońca chyba wszyscy się cieszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. też już nie mogę doczekać się wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też chciałam pospać dłużej w sobotę, a obudziłam się o 7

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ziolone wiosenne zdjęcie. Ja juz nie mogę doczekać sie przebiśniegów i krokusów taka moja ulubiona oznaka wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie tez wczoraj bylo slonecznie :D

    OdpowiedzUsuń