Wesołych Świąt!

14:07

Cześć!
Kilkanaście minut temu wróciłem z kościoła. W powrotnej drodze zobaczyłem coś strasznego i drastycznego co jeszcze bardziej udowadnia że ludzie to okropne istoty. Aż brak słów..

No nic..nie będe psuł wam chumorów na święta więc nawet nie piszę co dokładnie się stało. Chciałbym wam życzyć Wszystkiego Dobrego i żebyście spędzili te Święta w gronie rodziny.



PS: Od następnego tygodnia notki na blogu będą pojawiać się regularnie. Czy jest u Was śnieg? Bo mnie na szczęście juz nie ma i jest coraz cieplej.

You Might Also Like

27 KOMENTARZY

  1. Wesołych.:D

    U mnie śnieg -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śnieg na szczęście topnieje i jest go coraz mniej ! :3

    Wesołych Świąt, i zapraszam do siebie.
    Ronni-Bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie 10 stopni i jest jeszcze troche śniegu.
    wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  4. wesołego :)
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt :D obserwujemy ? :d zacofanawswoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ludzie czasami zachowują się gorzej od zwierząt... :/
    Wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego fotografie :) Wesołych i radosnych

    OdpowiedzUsuń
  9. ściskam i życzę Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ponownie zimowo -.-
    Wesołych :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i bez dowodów twierdzę, że ludzie to zło wcielone ;<
    Wesołych ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wczoraj napadało mnóstwo śniegu:/
    Wesołych Świąt:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog! obserwuję oczywiście i zapraszam doo obserwowania mojego początkującego bloga :
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    dziękuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę spóźnione , ale wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śnieg jest cały czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie niestety jest jeszcze duuużo śnieg, ale chyba powoli topnieje bo jest dość ciepło :D

    OdpowiedzUsuń