already spring

21:05

Witam!
Jak minal Wam weekend? Bo mi bardzo szybko i prawie caly powiecilem nauce.. Jeszcze przed chwila wkuwalem na jutrzejszy sprawdzian z matematyki i wtorkowy sprawdzian z polityki.Juz powoli trace moje sily i checi ktore poswiecam nauce,no ale jak trzeba to trzeba!Na szczescie w nadchodzacym tygodniu zostaly mi jescze dwa sprawdziany a potem powinno byc juz luzniej.

W dziesiejszej notce mam dla Was  wiosenne zdjecie,ktore udalo mi sie zrobic w tym tygodniu. Juz nawet nie pamietam kiedy ostatni raz dodawalem tutaj moje zdjecia.
Wiosna to moja ulubiona pora roku  do fotografowania,mozna wtedy uchwycic nature ktora budzi sie z zimowego snu.


Niestety ten weekend tak szybko zlecial ale juz niedlugo mamy przeciez majowke,mysle ze wtedy uda mi sie odpoczac od szkoly.
Ide teraz na dol zjesc kolacje. Trzymajcie sie!

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. smacznego! ^^
    ja miałam poświęcić weekend nauce ale plany się nieco zmieniły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się miałam uczyć, ale jakoś mi nie wyszło :P
    Fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swój weekend spędziłam w szkole. Nic nadzwyczajnego. Na szczęście majówka się zaczyna, więc sobie trochę odpoczniesz :) Czyżby irys? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear!! Like always thanks for your sweet comment, I am delighted to know your opinion :)
    By the way, i like your post very much, your blog is so cool and fresh :)
    I would like to know your opinion about my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodawaj częściej zdjęcia, bo bardzo dobre są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie. :)
    Ja też już nie mam chęci do nauki, gdzieś się ulotniła. . .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie. Ja też trochę fotografuję, ale bardziej amatorsko, a Tobie wychodzi to naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też nawał nauki, wszyscy nauczyciele się uwzięli na sprawdziany idealnie w tydzień po majówce... Więc w wolne majowe dni muszę wkuwać ;c
    Super fotka, widać, że lubisz fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię fotografować wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja, zdjęcie bardzo ładne :)
    i w końcu weekend!

    OdpowiedzUsuń