birthday

21:19

Czesc!

Z racji tego ze dzisiaj nic specjalnego nie robilem tylko przez pol dnia odpoczywalem chcialbym Wam napisac co robilem wczoraj.

Wczoraj razem z siostra robilismy impreze urodzinowa. Razem bylo dwanascie osob,bawilismy sie do 03:30. Dlatego przez caly dzisiejszy dzien zbieralem sily.Jedynie co mnie zdziwilo to to ze sasiedzi nie dobijali sie do drzwi z powodu za glosniej muzyki ^^ Mam juz siedemnascie lat .. a juz niedlugo osiemnascie!Nie moge w to uwierzyc..ten czas tak szybko leci!

 

Mam juz siedemnascie lat .. a juz niedlugo osiemnascie!Nie moge w to uwierzyc..ten czas tak szybko leci! Ide teraz na dol cos zjesc bo strasznie zglodnialem! Do nastepnej notki!

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. ja też dopiero skończyłam 17 lat :) wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam niedawno 18 lat! :) Ale ten czas szybko leci :) Po 18-stce to już właścinie nie "szybko leci", ale pędzi! :)

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. no to najlepszego. ;D
    ja akurat tydzień temu w środę miałam 18-tkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto Lat ! : ) Ja uwielbiam imprezy Urodzinowe.; D
    Zawsze gramy w Ciuciubabkę.; D
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naaaj! Chwilkę spóźnione :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego :)


    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku mam osiemnaście i czuje sie stara :)
    Myslałam nad zrobieniem urodziń dla przyjaciół w domu, ale moi sasiedzi sie sa tak wyrozumiali jak Twoi :)

    OdpowiedzUsuń