...

17:49

Witam!
Wreszcie znalazlem czas i chec na to zeby  cokolwiek tutaj napisac.Przez kilka dni nie bylem obecny na blogu,wiec napisze co sie dzialo przez te dni.

Ogolnie jak juz wczesniej pisalem wszystko kreci sie w okol szkoly i to jest przyczyna niskiej  aktualizacja bloga.W piatek po szkole razem z siostra pojechalismy do mista na shooping.Kupilem sobie kilka rzeczy,z reszta wszystkie w H&M,jest to jeden z moich ulubionych sklepow,zawsze znajde tam rzeczy ktore trafiaja w moj gust!(rzeczy pokaze wam po koleji w nadchodzacych notkach.)

A wczoraj siedzialem w domu i ogladnalem dwa filmy,jeden z nich to film ''Intruz'',ktorym jestem zachwycony! Pozniej uczylem sie na sprawdzian z fizyki,ktory pisze juz jutro..Jak ja nie cierpie tego przedmoitu! Cudem udalo mi sie w miare ogarnac material! No i to by bylo na tyle..tak jak pisalem,wiekszosc czasu poswiecam teraz nauce..


Niestety w dalszym ciagu nie mam mojego komputera! Mam nadzieje ze juz niedlugo go odzyskam! Nie wiem dlaczego ale jakos wole normalne komputery od laptopow.Jedyne co dobre w laptopie to to,ze mozna lezec z nim w lozku ^^

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. Jak dobrze, że ja już w piątek mam koniec szkoły. Fizyka do złoo!!
    Ja wolę jednak laptopy od stacjonarych komputerów

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam wolę tablety, poręczne i wgl. ale mój się popsuł - naprawiają go już ponad 3 miesiące -.- :( ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ;))
    Fizyka to okropieństwo ;<
    Też muszę intruza obejrzeć !;) Jest już na internecie w dobrej jakości ?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest tutaj: http://www.kinomaniak.tv/film/Intruz/56438

      Usuń
  4. Ja już się przyzwyczaiłam do laptopa. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi sweety!! Thanks for stopping by, I heartily appreciate it :)
    Btw this is an amazing post!!
    Tell me about my new post at:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie niestety nie ma H&M :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaż co sobie kupiłeś. Jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio też nie mam czasu na nic :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu obejrzeć tego Intruza, bo czytałam książkę i bylam zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne zdanie co do komputerów ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ma swoje wady i zalety, laptopów jest możliwość noszenia ich praktycznie wszędzie i korzystanie z nich w dowolnej pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też oglądałam ostatnio Intruza :)

    OdpowiedzUsuń